reklama

Večná téma...

Ak si vážim sám seba, viem, že ak ten človek so mnou nechce byť, je zbytočné bojovať, pretože aj tak už budem vedieť o tom, že nie je až tak šťastný, a v tom prípade ani ja nemôžem byť šťastný. Dokázal by niekto byť šťastný, keby vedel, že jeho láska chce byť s niekým iným? Veď keď ju budeš nasilu držať pri sebe, ona sa možno obetuje, ale bude sa trápiť, a budeš sa trápiť aj ty. Iba človek, ktorý myslí len na seba, bude šťastný, ak s ním niekto ostane nasilu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

"Kedy sa stretneme znovu?" Ako odpovedať na túto otázku, keď práve končí vzťah.

"Prečo sa už so mnou nechceš stretnúť?" je tiež otázka, na ktorú sa len tažko dajú nájsť tie správne slová. "Lebo sme z dvoch rozdielných svetov a nevidím spôsob ako ich prepojiť."..."Lebo nechcem byť s tebou, ale s niekym iným."... Odmietam však zachádzať do detailov, pretože uznávam, že každý z nás sme nejaka osobnosť a to, že to práve nevyhovuje mne, neznamená že s tým človekom niečo nie je v poriadku, že by sa mal správať inak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Prečo mi nedáš druhú šancu?" je tiež otázka, ktorá by sa v pomyselnej hitparáde otázok umiestnila na popredných priečkach. Ako vysvetliť, bez toho aby ste tomu druhému ubližili, že nechcete živit nádeje a preto ste to radšej "kruto, priamo" ukončili hneď ako ste pochopili, že to nie je muž/žena, s ktorou by ste chceli budovať perspektívny vzťah.

"Kde nájsť síl vstať a ísť ďalej?" alebo "Ako živit nádej, že raz to predsa len bude niekto, s kým mi bude dobre a budem vidieť "most" na prepojenie naších svetov?" To sú už otázky, na ktoré si každý z nás musí vedieť odpovedať sám...

Prečo moje vzťahy vždy končia dobre? Nie, nekončia vždy dobre. Ale s odstupom času...Niekedy trvalo, kým som sa od toho odosobnil, začal som jej priať všetko najlepšie a dúfal som, že nájde to, čo tak hľadá. Mňa to ešte mrzelo, ale skôr kvôli tomu, že som tomu nedokázal zabrániť, že to takto muselo skončiť. Vždy sme skončili ako kamaráti, doteraz sa s väčšinou z nich stretávam, a pri každej ma úprimne teší, keď sa im darí v iných vzťahoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Často si myslíme, že my sme pre toho druhého ten pravý partner a že ho v živote dokážeme urobiť šťastným...len ten človek do nás nevidí a nepozna nás. Nevie, čoho sme schopný a čo dokážeme obetovať pre úprímný a zmysluplný vzťah. Niečo také sa dá vypozorovať až v dlhodobom vzťahu. Žial, niekedy je to aj naopak...

Vždy som svoje vzťahy bral tak, že z toho vyťažím čo najviac (nie materiálne!!!). Myslím tým to, že si to citovo užijem, nebudem sa umárať predstavami "čo ak", proste sa z toho teším a verím, že to vydrží. A ak nie? Prajem len to najlepšie a poviem si, že sme si asi neboli súdení. Radšej budem znovu hľadať, ako keby som mal ten vzťah držať nasilu, a boli by sme obaja nešťastní. Vždy som bol taký, že som sledoval to, čo chce moja partnerka. Každý vzťah mi niečo dal, niečo, čo neľutujem a ani nikdy nebudem. Aj to zlé ma niekam posunulo (Človeku sa nestane to, čo by od prírody neuniesol).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niekedy by sme radi povedali to čo cítime, ale keď si vieme uvedomiť následky nášho priameho vyjadrovania pocitov, nebudeme to robiť. Tu platí staré dobré: Najprv mysli, potom hovor!...lebo hovoriť, to čo práve cítiš, nie je v tej chvíli to správne...Možno práve, keď niečo poviem cítim zlosť, ale chcem povedať čo cítim a poviem niečo, čo je ovplyvnené mojím hnevom a čo skutočne ani tak nemyslím, ako to poviem, ale nedá sa to už vrátiť.

Najprv premýšľať a potom sa vyjadriť, je to najväčšie umenie akému by sa mal človek naučiť, aby neubližoval sebe a ani dalším ľuďom...veď ako povedal Ernest Hamingway: "Človeku trvá 2 roky kým sa naučí hovoriť a 50 kým sa naučí mlčať....a mlčanie je niekedy lepšia alternatíva, aj keď cítime, že potrebujeme toľko povedať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niektoré slová zostanú vždy nevypovedané a treba ísť ďalej!

Peter Ziman

Peter Ziman

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nový užívateľ, ktorý chce prispieť svojimi názormi a príspevkami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu